Gyakori kérdések

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

Hogyan tudok rendelni a webáruházból?

A webáruház felületére lépve, kiválasztod a terméket, amit meg szeretnél venni, és beteszed a kosárba. Ha többet szeretnél venni belőle, beállítod a kívánt darabszámot is. Ezután tovább nézelődhetsz és vásárolhatsz. Ha mindent a kosaradba tettél, véglegesítheted a megrendelésedet. Ezután megadod az adataidat, és kiválasztod a szállítási és fizetési módokat.

 

Több terméket is betettem a kosárba, de mégsem szeretném mindet megrendelni. Mit tegyek?

A kosaradban az „X” ikonra kattintva törölheted azt a terméket, amit mégsem szeretnél megvásárolni.

 

Honnan tudom, hogy megérkezett a webáruházba a megrendelésem?

Minden elküldött megrendelést követően a rendszer küld egy automata visszaigazoló email. Ha valami oknál fogva mégsem kaptad meg, érdeklődj az ügyfélszolgálatnál emailben vagy telefonon.

 

Vásárolhatok regisztráció nélkül?

A vásárláshoz nem kell regisztrálnod, de a vásárlás végén meg kell adnod az adataidat, elérhetőségeidet, hogy postázni tudjuk a csomagod.

 

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Jelenleg áruházunkban utánvéttel vagy banki átutalással tudsz fizetni.

 

Mi a teendőm, ha banki átutalással szeretnék fizetni?

Ha a banki átutalást választottad, akkor a rendelés leadása után legkésőbb 5 nappal utald át az összeget. Ha az összeg jóváírásra került, 2 munkanapon belül postázzuk a csomagodat. Ha 5 nap után nem érkezik meg az összeg, felvesszük veled a kapcsolatot. Ha ez nem sikerül, akkor a rendelésedet töröljük.

 

Mi a teendőm, ha utánvéttel szeretnék fizetni?

A teljes vételárat a futárnak kell fizetned, mikor átveszed a csomagot.

 

Tudok-e bankkártyával fizetni a webáruházban?

Jelenleg nem tudsz bankkártyával fizetni a webáruházban.

 

 

Szállítással kapcsolatos kérdések

Hová rendelhetem a csomagot?

A csomagodat rendelheted házhoz kézbesítéssel az otthonodba, vagy a munkahelyedre is. De ha nincs kedved a futárt várni egész nap, postán maradó csomagként a közeledben lévő postára is kérheted. Ezen kívül kérheted MOL PostaPontra, valamint MPL Csomagautomatára is.

 

Mennyibe kerül a szállítás?

A csomagok szállítási díja attól függ, hogy hová rendeled a csomagod. A házhoz szállítás díja: 1.250 Ft, a postán maradó csomag, a MOL PostaPontra és Csomagautomatába történő kézbesítés díja: 1.000 Ft.

 

Mikor kapom meg a csomagot?

A munkanapokon 12:00 óráig leadott rendelésedet 2 munkanapon belül szállítjuk.

 

Mikor kapom meg a csomagot, ha átutalással fizettem?

Előre utalás esetén, az utalás beérkezésétől számítjuk a 2 munkanapot.

 

Van-e lehetőségem személyesen átvenni a csomagot?

Személyes átvételre nincs lehetőség.

 

Kapok értesítést, ha megérkezik a csomagom?

A futár értesíteni fog sms-ben vagy telefonon mielőtt kiszállítja neked a csomagot.

 

Mi történik, ha elkerüljük egymást a futárral?

A futár értesítést hagy neked, és egy újabb alkalommal ismét kiszállítja a csomagot. Ha ez is sikertelen, az egyik közeledben lévő postán még 10 napig átveheted.

 

Hogyan üzenhetek a futárnak, ha egyéb kérésem van?

A megrendelés leadásakor a megjegyzés rovatba írhatod a kérésedet a futár felé, azonban nem garantáljuk, hogy azt figyelembe is veszi.

 

Mikor ingyenes a szállítás?

15.000 Ft feletti vásárlásnál a szállítás ingyenes.

 

Külföldre is rendelhetek?

Jelenleg csak Magyarország területére szállítunk.

 

 

Garanciával kapcsolatos kérdések

Van valami teendőm, ha megérkezett a csomagom?

A csomagot a futár előtt vizsgáld meg, nem sérült-e a csomagolása. Ezután ellenőrizd le, hogy a rendelt termékek és a számla is megtalálható-e a csomagban.

 

Megérkezett a csomagom, de a csomagolása sérült volt. Mit tegyek?

Ha sérülést találsz a csomagon, jegyzőkönyvet kell felvetetni a futárral. Ha nem vetetsz fel jegyzőkönyvet, a csomag kibontása után a sérült termékekre vonatkozó reklamációt nem fogadjuk el. A sérült csomagot nem vagy köteles átvenni.

 

Mi történik akkor, ha valami hiányzik a rendelésemből?

Ilyen esetben vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy mihamarabb megoldhassuk a problémát.

 

Mi történik akkor, ha mégsem tetszik a megrendelt áru?

A csomag átvételétől számítva, 14 napig visszaküldheted a terméket, de a visszaküldés postaköltségét neked kell állnod. Ha lehet, ajánlott küldeményként add fel a csomagot, így tudod bizonyítani, hogy feladtad a csomagot. Elveszett csomagért nem vállalunk felelősséget.

 

 

Ha mégis elállok a vásárlástól, mikor és hogyan kapom vissza a pénzemet?

Ha visszaérkezett az áru, legkésőbb 14 napon belül a megadott bankszámlaszámodra visszautaljuk a termék és a kiszállítás díját. A visszaszállítás díját nem áll módunkban visszafizetni.

 

 

Termékekkel kapcsolatos kérdések

Nem szeretném az összes kelléket megvásárolni a csomagban, mert néhány kellék nekem is van otthon. Megvehetem csak a nekem szükséges kellékeket?

Csomagban csak az összes kellékkel együtt vásárolhatod meg. Azonban lehetőséged van a szükséges kellékeket egyesével is megvásárolnod a webáruházban.

 

Tetszik egy ötlet az oldalról, de kétbalkezes vagyok, van lehetőségem megrendelni a kész terméket?

Minden ötletből csak annyi készül el, amennyit az ötletek leírásainál lévő képeken látsz. Több mintadarabot, amit arra érdemesnek találunk, felteszünk a webáruházba is, így ha szerencséd van, akár meg is vásárolhatod. Külön egyedi rendeléseket nem áll módunkban felvenni.

 

 

Az oldallal kapcsolatos kérdések

Nekem is van egy kreatív blogom, feltehetem oda az oldalon talált ötleteket, írásokat?

Írásos engedélyünk nélkül ne tedd fel az oldaladra! Linkként azonban megoszthatod a blogodban vagy a közösségi oldalaidon.

 

Miért érdemes feliratkozni a hírlevélre?

Mert minden hónapban kapsz egy ingyenes kreatív ötleteket tartalmazó füzetet, amelyben az adott hónaphoz köthető kreatív ötleteket találsz. Ezen felül pedig értesítünk, ha valami újdonság kerül fel a weboldalra vagy a webáruházba.

 

Nem szeretnék több hírlevelet kapni. Hogyan tudok leiratkozni?

Bármely hírlevelünket megnyitva, az alján találsz egy „Leiratkozás” linket. Ha rákattintasz, több hírlevelet nem fogunk küldeni neked.